A2G-logo-dark

WAT IS SO SPESIAAL OMTRENT KERSFEES?

WAT IS SO SPESIAAL OMTRENT KERSFEES?

Inleiding: 

– Ons staan op die drumpel van ‘n wonderlike tyd van die jaar.
– Dit is ‘n oomblik wanneer die wêreld die grootste geskenk ooit onthou. Dit het in die vorm van ‘n Baba gekom, maar in werklikheid was dit  die Verlosser van die wêreld.
– Daar is ‘n bekende liedjie wat dit ‘Die wonderlikste tyd van die jaar!’ noem.
– Dit is tyd vir kersliedere en die gee en ontvang van geskenke.
– Dit word ook die ‘feestyd’ genoem en dit sluit die tydperk onmiddellik voor Kersfees in. Die woord ‘fees’ spreek van ‘n tyd van feesviering, vreugde en geluk en dit sluit feestelikhede en veral die Kersviering in.
– In nog een van die bekende Kersliedjies is die woorde ‘Tis the season to be jolly, Fa la la la la la la la!’
– Soms dink ek ons het ‘n seisoen nodig waar ons meer vreugde en genot het en minder vrees en twyfel.
– Kersfees is ‘n wonderlike tyd van die jaar, maar wat is so spesiaal omtrent Kersfees?
– Wat is dit wat die wêreld laat stilstaan en barmhartigheid betoon en wat is dit wat hierdie tyd van die jaar so ongewoon en so uniek maak?

 1. GOEIE NUUS

Lukas 2:10 En die engel sê vir hulle: Moenie vrees nie, want kyk, ek bring julle ‘n goeie tyding
– Die goeie nuus waaroor die engele daardie eerste Kersfees gepraat en gesing het, was die Goeie Nuus van die geboorte van iemand wat die wêreld sou verander.
– Dit was die Goeie Nuus dat die belofte van ‘n Verlosser vervul is.
– Dit was die Goeie Nuus dat daar hoop vir die mensdom gekom het en dat redding vir die mensdom gekom het.
– In die kerslied, “Hark! The herald angels sing”, sê dit hierdie wonderlike woorde: ‘God and sinner reconciled!’
– Die Kersverhaal gaan oor die Goddelike uitreiking na die mensdom.
– Dit gaan alles oor hoe die Verlosser van die wêreld na JOU uitreik!
– Jesus, Wie se Naam beteken ‘GOD IS MET ONS’ was eg, en Hy was met ons.
– Die eindresultaat was dat God op ‘n wyse wat die mensdom nog nooit voorheen geken het nie, vir ewig met ons sou wees
Johannes 14:16 ‘En Ek sal die Vader bid, en Hy sal julle ‘n ander Trooster gee om by julle te bly tot in ewigheid:’
– Jy kan feesvier as gevolg van hierdie Goeie Nuus en as gevolg van die wete dat die lewende werklikheid van Jesus ‘n lewende waarheid in jou hart kan wees.

2. GROOT BLYDSKAP

Lukas 2:10 En die engel sê vir hulle: Moenie vrees nie, want kyk, ek bring julle ‘n goeie tyding van groot blydskap wat vir die hele volk sal wees,
– Kersfees is ‘n tyd wanneer ons die groot blydskap wat God in elkeen se lewens wil inbring, moet omhels en vashou.
Groot blydskap was ‘n kontras met ‘n toestand van groot wanhoop en hartseer waarin die wêreld gesink het,
– Dit is die groot blydskap wat ons het, sodat ons selfs in die ergste teëspoed en hartseer wat ons moontlik moet verduur, weens Sy teenwoordigheid in ons lewens, blydskap sal vind!
– Ongeag waar ons mag wees, bring Hy die moontlikheid van groot blydskap in ons harte
Psalm 42:5 ‘Wat buig jy jou neer, o my siel, en is onrustig in my? Hoop op God; want ek sal Hom nog loof — die verlossing van sy aangesig!’
– Jy het dalk ‘n uitdagende en moeilike jaar gehad. Jy moet dalk ‘n groot stryd aandurf, maar neem ‘n oomblik en plaas jou hoop opnuut in God en weet dat daar ‘n baie werklike moontlikheid is dat jy uit wanhoop na vore kan tree en Sy groot Blydskap kan ondervind.
– GROOT BLYDSKAP vir ALLE mense – dit sluit jou in.
– Waar jy jou gebroke hart vir Hom gee, laat Hom toe om dit te herstel, genees en vul met Sy groot blydskap – JUIG!
– Mag dit ‘n seisoen wees waarin jou hart  met blydskap gevul is .
– Skep ruimte in jou hart vir meer van Sy vreugde in jou lewe.
– Vreugde vir die wêreld – die Here het gekom!

3. GROOT VREDE  

Jesaja 9:5 ‘Want ‘n Kind is vir ons gebore, ‘n Seun is aan ons gegee; en die heerskappy is op sy skouer, en Hy word genoem: Wonderbaar, Raadsman, Sterke God, Ewige Vader, Vredevors
– Die idee dat groot vrede ‘n werklikheid in ons lewens kan wees, kom uit die belofte van ‘n Verlosser wat in Jesaja 9:5 genoem word. In die besonder vind ons hierdie troos in een van die name wat die Verlosser gegee sou word – Vredevors.
– Jy kan die Prins van Vrede ken en Sy vrede kan jou hart oorstroom.
– Die Vredevors is hier, en Sy vrede het in jou hart kom woon.
– Die konsep van hierdie vrede kan ook in die boodskap van die engele gesien word.
Lukas 2:14 ‘Eer aan God in die hoogste hemele en vrede op aarde, in die mense ‘n welbehae!’
– As Sy kind vind jy guns by Hom. Sy guns rus op jou, en die resultaat hiervan is dat Sy vrede vir jou beskikbaar is.
– Ek bid dat die onstuimigheid, nood en uitdagings van hierdie jaar sal plek maak vir ‘n vlaag van Sy vrede in jou hart en gemoed.
– Mag jy Sy blywende vrede diep in jouself ken en mag jy nooit weer in Sy liefde en goedheid teenoor jou twyfel nie.
– Die ewige Vredevors wil hê dat jy Sy groot vrede vir ewig moet ken.
– Kom ontvang en ervaar Sy vrede wat na jou toe vloei in hierdie tyd van die jaar en vir altyd.

  4. GROOT GESKENK

Jesaja 9:5 ‘Want ‘n Kind is vir ons gebore, ‘n Seun is aan ons gegee;’
– In hierdie tyd van die jaar herinner ons onsself aan die grootste geskenk wat nog ooit gegee is.Die geboorte van Jesus Christus het vir ons die grootste geskenk gebring wat nogooit gegee is.
– Hierdie geskenk verteenwoordig liefde, verlossing en hoop en die vooruitsig op vrede, vreugde en uiteindelik die geskenk van die ewige lewe.
Johannes 3:16 ‘Want so lief het God die wêreld gehad, dat Hy sy eniggebore Seun gegee het, sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie, maar die ewige lewe kan hê.’
– As gevolg van die voorbeeld wat vir ons gestel is toe God die grootste geskenk ooit gegee het, kan ons hierdie groot vrygewigheid navolg deur te gee en ‘n seën vir ander te wees.
– Ons kan God se goedhartigheid weerspieël deur barmhartigheid aan diegene rondom ons te betoon en ook aan diegene wat ons liefhet en wat vir ons dierbaar is.
– Die gee en ontvang van geskenke weerspieël die barmhartigheid en onbaatsugtigheid wat God getoon het deur Jesus as die grootste geskenk ooit te stuur
– Ontvang dus die grootste geskenk en wees ‘n geskenk aan jou Verlosser, en vir almal om jou.

  5. GROOT HOOP  

– Die groot hoop van Kersfees is die belofte van ‘n beter toekoms.
Hebreërs 6:18-19 ‘sodat ons deur twee onveranderlike dinge, waarin dit onmoontlik is dat God sou lieg, kragtige bemoediging kan hê, ons wat ontvlug het, om vas te hou aan die hoop wat voorlê; en ons het dit as ‘n anker van die siel wat veilig en vas is en ingaan tot binnekant die voorhangsel.’   
– Die wêreld is ‘n beter plek omdat ons Verlosser gekom het en Sy teenwoordigheid onder ons laat voel het.
– En almal wat vir skuiling na Hom gevlug het, kan groot vertroue en hoop in Hom hê.
– Ongeag hoe donker dinge mag lyk of word, omdat Hy met ons is, het ons wat nodig is om die reuse in die oë te kyk en te verklaar dat ‘groter is Hy wat in my is as hy wat in die wêreld is’.
Matthéüs 1:23Kyk, die maagd sal swanger word en ‘n seun baar, en hulle sal Hom Emmánuel noem, dit is, as dit vertaal word: God met ons.
– Alles is beter, want ongeag wat ons moet hanteer  of deurgaan, ons is nie alleen nie
– Die Here self is met jou en dit maak die verskil.
– Is Hy nie wonderlik nie, is Hy nie wonderlik nie – HY IS!

Deur: Andrew W Roebert
Hierdie notas mag gedeel word met ander.

Share
Subscribe-to-daily-thoughts

Subscribe to our Daily Thought service via email

Mini Magazine

We have just completed our latest issue of the ALIVE MAGAZINE. You will find it full of material and articles that we are sure will inspire and encourage you!

Support

You can also support us in the following ways

You can pray. We value your prayers for this ministry. Pray that God would bless it, and enlarge its influence.(1 Chronicles 4:10).

Help us to expand the influence and effect of this ministry by telling your friends, family and colleagues of its existence and promoting it wherever you can.

Banking details

Account name

Alive To God

bank

Standard Bank

branch

Menlyn

branch code

012345

account number

411338196

Account type

Transmission (Cheque)

Additional information for international purposes
Swft number

SBZAZAJJ

Bank address

Box 35432, Menlo Park,
Pretoria, Gauteng,
South Africa, 0010